ПЛАЗМА – ФАРБУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС ВИРОБНИЦТВА ТЕХСЕРВІС ВЕКО

Фарбувальний комплекс складається з фарбувально-сушильної камери розмірами 7х4х2,7 м. Поста фарбування з гідроекраном, розмірами робочої зони 5х4х2,4 м, нагрівання повітря – електроенергія.

ФАРБУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ ТЕПЛОВОЗІВ GENERAL ELECTRIC НА КВБЗ

23 лютого анонсовано підписання рамкової угоди між ПАТ «Укрзалізниця» і американською корпорацією General Electric про закупівлю і модернізацію 225 локомотивів до 2034 року. General Electric поставить УЗ магістральні вантажні тепловози серії Evolution ТЭ33А 5-го покоління з асинхронним тяговим приводом. Це найсучасніша платформа в лінійці GE.

У квітні 2018 роки до нас звернулися представники Крюківського вагонобудівного заводу із запитом на фарбувальний комплекс для тепловозів, який в рамках угоди з GE будуть збиратися на виробничих потужностях КВБЗ. Після проведення детального аналізу технічного завдання, ми розробили концепцію майбутнього фарбувального комплексу, до якої увійшли: камера знежирення і підготовки деталей, камера фарбування і камера сушки. Всі три камери об’єднані в один комплекс і мають загальні перегородки з розсувними воротами, завдяки чому виріб не покидає межі очищеної зони комплексу в процесі проходження різних етапів обробки. Фарбувальний комплекс розташований на рівному бетонному майданчику, при чому камера підготовки й камера сушки розроблені для монтажу без підготовки фундаменту, з відведенням відпрацьованого повітря за допомогою бічних вентиляційних каналів, а камера фарбування, крім бічних вентиляційних каналів має і підземні що дозволило поліпшити аеродинамічні показники в робочій зоні. Застосування комбінованого методу відведення відпрацьованого повітря, дозволило обійтися без трудомістких підготовчих будівельних робіт з облаштування підземних вентиляційних каналів і значно скоротило термін виконання проєкту в цілому.

Камера підготовки має розміри робочої зони 6’880х6’700х4’000мм. Термовентиляційна група представлена однією припливно-витяжною термовентиляційною шафою і комплектом обвідних повітряних каналів. Термовентиляційн шафа має дві відцентровані вентиляційні установки, продуктивністю до 30000 м3 / год кожна, одна працює на подачу повітря в камеру, інша – на викид. Камера має одні власні вхідні ворота, а також одні ворота для переходу в камеру фарбування.

Камера нанесення лакофарбового покриття має розміри робочої зони 12’920х6’700х4’000мм. Термовентиляційна група складається з чотирьох термовентиляційних шаф і комплекту обвідних повітряних каналів. Сумарно в термовентиляційній групі залучено 8 високопродуктивних відцентрових вентиляційних установок продуктивністю до 30000 м3/год кожна, завдяки чому забезпечується постійний і рівномірний повітряний потік всередині камери, зі швидкістю не нижче 0,3 м/с. У камері є одні власні вхідні ворота, і двоє воріт, які з’єднують її з камерами підготовки та сушки.

Камера сушіння має розміри робочої зони 9’880х6’700х2’700мм. Термовентиляційна група містить одну припливно-витяжну термовентиляційну шафу з однієї відцентрованою вентиляційною установкою, яка забезпечує циркуляцію повітряних потоків в камері, з частковим оновленням повітря, в межах 10-15%, що перешкоджає утворенню вибухонебезпечного середовища всередині камери, при мінімальних втратах теплого повітря. Камера сушіння також, як і камера підготовки, має одні власні ворота, і одні ворота, що з’єднують її з камерою фарбування.

Термовентиляційна група всього фарбувального комплексу для тепловозів використовує газові пальники й теплообмінники з нержавіючої сталі для нагріву повітря, всього в комплексі використовується 6 пальників, виробництва CIB Unigas, Італія, продуктивністю до 300 кВт. Всі термовентиляційні шафи розташовані за межами приміщення, на відстані 2,5 метра від кабіни комплексу.

МОБІЛЬНА ФАРБУВАЛЬНО-СУШИЛЬНІ КАМЕРА – НВО «ВЕРТИКАЛЬ»

Для поліпшення якості забарвлення і скорочення термінів випуску готової продукції ТОВ «НПО Вертикаль», завод «ТВЕК» розробив і виготовив мобільну фарбувально-сушильну камеру для фарбування складних великогабаритних металевих конструкцій з належною якістю лакофарбового покриття.
Особливістю проєкту зі створення камери серії стало створення робочої зони – кабіни камери. Припливно-витяжна термовентиляційна група (ТВГ) змонтована стаціонарно, на фундаментну основу, а кабіна камери знаходиться в складеному положенні (коли в ній нема потреби) і розсувається після розташування виробу для нанесення лакофарбового покриття.
Складнощі для втілення проєкту додала реалізація двох режимів роботи камери – «ФАРБУВАННЯ» і «СУШКА». В якості захисної конструкції застосована вогнестійка тканина з силіконовим покриттям, яка витримує високі температурні та механічні навантаження.
Розсувна кабіна камери в складеному стані займає 1850 мм по довжині, при цьому в розкладеному стані робоча зона становить 15180х5000х5000 мм. Виникнення ФСК, що трансформується на підприємстві зменшило час на проведення фарбувальних робіт – з 2 – 3 днів (кожен шар фарби повинен був висихати природним способом) до 1 нічної зміни (до 8 годин).++

ФАРБУВАЛЬНА КАМЕРА ДЛЯ АВТОМОБІЛІВ – MPM MOTORS

У 2016 році до нас звернулися представники компанії MPM Motors, які займаються виробництвом спортивних автомобілів в передмісті Парижа, з проханням про реконструкцію існуючої малярної ділянки. Закуплене і змонтоване раніше обладнання, від постачальників з Китаю, не задовольняло високих вимог щодо якості лакофарбового покриття.

Першим етапом реконструкції стала модернізація існуючої фарбувальної камери. Нами було доставлено комплект обладнання для поліпшення систем вентиляції та фільтрації повітря, комплект стінових і стельових світильників, а також сервісні двері. Даний комплекс обладнання дозволив створити необхідний повітрообмін і забезпечити прийнятну швидкість повітря в робочій зоні, на рівні 0,2 м / с, а також значно підвищити якість очищення повітря в камері та освітлення робочої зони.

Другим етапом реконструкції малярної ділянки стала розробка, виготовлення і постачання нової, фарбувально-сушильної камери для автомобілів. Дана камера має внутрішні розміри 9х6х4 метрів, вона встановлена на наявну підлогу цеху без виконання фундаментних робіт із застосуванням металевого подіуму, який дозволяє відводити відпрацьоване повітря за схемою «зверху-донизу». Цільно ґратчаста сталева підлога забезпечує прямолінійний і рівномірний розподіл повітряних потоків по всьому об’єму камери, що дозволяє досягати найкращої якості лакофарбового покриття на виробах.

Термовентиляційна група складається з двох припливно-витяжних термовентиляційних шаф з електричними теплообмінниками. Чотири потужних відцентрових вентиляційних установки, продуктивністю до 30 тисяч метрів кубічних на годину кожна, забезпечують постійний і рівномірний повітряний потік всередині камери, швидкістю руху повітря не нижче 0,3 м / с. Електричні теплообмінники споживають від 22 до 90 кВт / год електроенергії та нагрівають весь обсяг повітря, що подається до необхідної дельти в 35 ° C ( «дельта» – різниця температури повітря між входом в теплообмінник і виходом в робочу зону), таким чином забезпечуючи оптимальні умови для нанесення лакофарбових матеріалів при зовнішній температурі повітря до -15 ° C.

Поставлений комплекс обладнання робіт дозволив підвищити продуктивність малярної ділянки більш ніж в три рази й забезпечити належну якість лакофарбового покриття для виробництва автомобілів.

ФАРБУВАЛЬНА КАМЕРА ДЛЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ТЕХНІКИ – ОЛІС

Фарбувальна камера для сільгосптехніки виготовлена на замовлення ТОВ «Оліс», найбільшого виробника сільгосптехніки, виробничі потужності розташовані в місті Одеса.

Камера обладнана дворівневою системою фільтрації повітря, що викидається, перший рівень – картонні лабіринтові фільтри з високою накопичувальною здатністю, які вловлюють більшу частину лакофарбових матеріалів, другий рівень – скловолоконні фільтри, класом фільтрації EU3. У такій конфігурації накопичувальна здатність підвищується в рази, а кількість лакофарбових частинок в повітрі, що викидається менше на 35-40%, але основною перевагою є те, що термін служби скловолоконних фільтрів збільшується в 3 рази, а сумарні витрати на фільтроматеріали викиду знижуються на 30%.

Особливістю даної камери є транспортна магістраль, яка інтегрована в конструктив стелі. По центру фарбувальної камери в стелі вбудований монорельс, що дозволяє підвішувати фарбується вироби в камері та вільно обертати їх навколо своєї осі. Максимальне допустиме навантаження на даний монорельс становить 1000 кг, але за бажанням покупця ця цифра може бути в кілька разів вище, а в камері можуть бути розташовані паралельно до 3 монорейок.

Термовентиляційна група камери складається з 2 припливно-витяжних шаф, продуктивністю до 56 м³/год. Нагрівання повітря виконується за допомогою електричних теплообмінників, нашої власної розробки, максимальна споживана потужність кожного з них досягає 84 кВт/год, а в номінальному режимі, при температурі повітря на вулиці близько 0 ° C, споживання складе ~ 45 кВт/год.

ФАРБУВАЛЬНА КАМЕРА ДЛЯ АВТО ТРАЛІВ – ТАД

Фарбувальна камера для авто тралів розроблена і виготовлена нами для компанії ПП «Транс Авто Д», які займаються перевезеннями негабаритних вантажів по Україні та за межами, а також виробництвом автомобільних причепів – тралів.

Дана фарбувальна камера була вбудована в приміщення замовника таким чином щоб максимально використовувати корисний простір. Кабіна камери має внутрішні розміри 24’000х5’000х4’100 мм, вона виготовлена з сендвіч панелей з наповнювачем з мінеральної вати товщиною 80 мм. ФСК має 3 припливно-витяжні термовнетиляційні шафи з потужними відцентровими вентиляційними установками, сумарною потужністю до 100 000 м³/год.

Нагрівання повітря в холодну пору року виконується за допомогою електричних теплообмінників, нашої власної розробки. Дані теплообмінники сумарно споживають всього до 270 кВт / год в режимі розгону, даючи при цьому дельта ~ 35 °C для всіх 100 000 м³ /год, це на 50-70% менше найближчих аналогів у конкурентів!

Крім стандартного набору обладнання, що складається з дворядкового освітлення, трирівневої системи фільтрації повітря, тристулкових розсувних воріт, систем автоматики та управління в даній камері також облаштований центральний вентильований приямок, який дозволяє оператору фарбувати трали з піддона, без необхідності перевертати або підіймати виріб.

ФАРБУВАЛЬНА КАМЕРА ДЛЯ БРОНЕАВТОМОБІЛІВ – РЕФОРМ

Фарбувальна камера для бронеавтомобілів, створена на замовлення ТОВ Реформ, підприємства яке займається виробництвом бронеавтомобілів в київській області.

Одним з головних завдань будь-якого підприємства України яке виробляє свою продукцію будь то машинобудування або сільськогосподарська техніка, або будь-яка інша продукція є надання їй красивого зовнішнього вигляду, а воно можливе не тільки коли ви не знайдете гарного художника і малярний цех, а й забезпечите його якісними абразивоструменевими та фарбувально-сушильними камерами, які виробляє наше Спільне Українсько-німецьке підприємство Техсервіс ВЕКО.

Прикладом оснащення машинобудівних підприємств України нашим обладнанням є підприємство «Реформ». У 2016-2017 роках для нього наше підприємство успішно розробило, виготовило та віддало в експлуатацію комплекс обладнання для фарбування важкої техніки. Фарбувальна камера для бронеавтомобілів має двомоторну схему припливно-витяжної вентиляції, ефективну фільтрацію повітря. Ергономічна кабіна, яка знаходиться всередині виробничого цеху має пару сервісних дверей, дворядкові лампи створюють освітленість в камері на рівні 1000 люкс. А термовентиляційна шафа з припливно-витяжною вентиляцією розташована на вулиці та укомплектована дизельним пальником і системою автоматичного підігріву палива, розробленої нашими фахівцями, що дозволяє безперебійно працювати в зимовий час.

МОДЕРНІЗАЦІЯ ФАРБУВАЛЬНОЇ КАМЕРИ БІЛОЦЕРКОВМАЗ

Модернізація фарбувальної камери для сільгосптехніки з метою облаштування активної підлоги починається з розрахунків наших конструкторів розмірів повітряних каналів підлоги, або ж якої глибини робити приямок під ту чи іншу конфігурацію фарбувальної камери. Завдяки цим розрахункам складається технічне завдання, в якому зазначено якими мають бути витяжні канали їх форма і глибина. Також ми розраховуємо перетин повітроводів, іноді наявних повітропроводів, до модернізації, не вистачає для продуктивної роботи нової активної підлоги. Прораховується потужність і продуктивність вентилятора витяжки який вже існує, чи буде він справлятися зі своїми новими завданнями.

Кожна модернізація підлоги робиться індивідуально під замовника. Ми враховуємо всі нюанси в виробництві такого типу витяжки, такі як:

Кількість, глибина і розташування витяжних каналів (якщо у вашій фарбувальній камері фарбують великі предмети, які розташовуються в центрі камери, то вам підійде конструкція з двома витяжними каналами з боків камери, а якщо у вас багато деталей розташованих по всій фарбувальній камері, то вам більше підійде неглибокий приямок, який буде працювати по всій площі вашої активної підлоги);

Напрямок решіток підлоги (напрямок решіток грає важливу роль, якщо у вашій фарбувальній камері використовуються візки або підставки з колесами невеликої ширини, то вони можуть застрявати в решітці, відповідно напрямок решітки має бути перпендикулярним до маршруту візки);

Додаткове витяжне обладнання або модернізація вже наявного (для того, щоб ваша активна підлога працювала як належить, їй необхідна витяжна система, яка зможе витягати частинки фарби та фарбувальний туман з великих поверхонь підлогових фільтрів, також потрібно буде подолати опір цих же фільтрів);

Додаткове припливне обладнання або модернізація вже наявного (роблячи активну підлогу фарбувальної камери ми також враховуємо той факт, що витяжка вашої камери стає в рази продуктивніше і при цьому залишати припливне обладнання таким же неможна, тому як у вашій камері буде створюватися недостатній тиск. Для того щоб стабілізувати тиск і поліпшити кратність обміну повітря ми виробляємо заміну припливного вентилятора і якщо необхідно, то і двигуна припливної шафи)

Фарбувальна активна підлога дозволяє прибрати туман від фарбувальних матеріалів, таких як фарба, ґрунт, лак і т.д.. Основне завдання цієї конструкції не давати туману підійматися вгору до дихальних шляхів маляра, а відразу ж всмоктуватися в активну підлогу. Це дозволяє зробити лакофарбове покриття краще і чистіше. Умови праці маляра стають набагато безпечніше і це дозволяє йому працювати набагато ефективніше.

З модернізацією підлоги вашої фарбувальної камери ви отримуєте витяжку, яка буде забезпечувати вам безпечні умови праці та кращу якість роботи.

ВІМ – ФАРБУВАЛЬНА ВОДЯНА ЗАВІСА ВИРОБНИЦТВА ТВЕКО

Витяжна шафа для фарбування з водяною завісою з бічними крильцями, без активної підлоги. Продуктивність вентиляційної установки – 10000 м³/год.

ВКФ “ПОЛІМЕР” – МАЛЯРНИЙ КОМПЛЕКС ВИРОБНИЦТВА ТЕХЕСЕРВІС ВЕКО

Малярний комплекс складається з камери фарбування з сухою фільтрацією 5х4х2,4 і камери сушки розмірами 6х4х2,4м. Одні суміжні ворота, нагрівання повітря – електроенергія. Термовентиляційна група розташована на спеціальній платформі, над камерами для економії простору. Даний малярний комплекс призначений для фарбування меблевих виробів.

КОМПЛЕКС ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ФАРБУВАННЯ

У 2015 році до нас надійшов запит на розробку комплексу обладнання для фарбування та дробоструменевого очищення великогабаритних металевих виробів. Комплекс повинен забезпечувати повний цикл робіт з підготовки виробів до фарбування – очищення від окалини, іржі та інших забруднень, подальшим нанесенням і висушуванням лакофарбового покриття. Ми запропонували облаштувати малярну ділянку камерою абразивоструменевого очищення з системами автоматичного збору, регенерації дробу і пиловидалення – фільтровентиляційною установкою.

В процесі виготовлення, технічне завдання на комплекс обладнання для фарбування було доповнено також необхідністю переміщення виробів між камерами, а також підйому виробів в камерах для фарбування дна. Для виконання цього запиту нами були розроблено і виготовлено самохідні рейкові візки з вбудованим гідравлічним підіймачем. Візки мають габаритний розмір 6х2 м. І дозволяють переміщати вироби вагою до 10 тонн між камерами фарбування, сушки, дробоструменевого очищення. Оскільки візки використовуються на малярній ділянці вони мають вибухобезпечне виконання, вони приводяться в рух низьковольтними мотор-редукторами, що отримують живлення від вбудованих акумуляторних батарей. У 2 з 5 поставлених візків вбудовані гідравлічні підіймачі, які дозволяють підіймати виріб на висоту до 2 метрів, завдяки чому оператор може проводити фарбування днища виробів.

Камера абразивоструменевого очищення має внутрішні розміри 12,5х6х5 метрів, кабіна виконана зі сталевого каркаса з панелями з оцинкованої сталі, з внутрішньої сторони обшиті захисним гумовим листом, який перешкоджає відбиванню дробу в оператора під час очищення, а також деформації камери. Система збору дробу реалізована у вигляді автоматичної скребкової підлоги, яка збирає дріб по всій площі камери й подає її до системи регенерації дробу. Система регенерації спочатку підіймати дріб ковшовим елеватором на висоту до 6 метрів, а далі очищає її від великих часток і пилу, які не придатні для подальшого використання, а після чого подає очищений дріб в бункер накопичувач який з’єднаний з апаратом дробоструменевого очищення. Таким чином в камері забезпечений замкнутий цикл руху дробу, завдяки чому значно зростає ефективність дробеструменевого очищення.

Камера фарбування має внутрішні розміри 12х6х5 м, а камера сушки – 10х4х4,3 м, завдяки чому на вироби наноситься якісне лакофарбове покриття та ефективно висушується, при мінімальних витратах енергоносіїв. Камера сушіння має дві термовентиляційні шафи з високоефективними вентиляційними установками, продуктивністю до 25000м³ кожна, нагрівання повітря виконується за допомогою електричних теплообмінників, сумарна споживана потужність становить 45-135 кВт / год. Камера фарбування має дві припливні термовентиляційні шафи та одну здвоєну витяжну вентиляційну шафу, які забезпечують повітряний потік 70000 м³/год, а нагрів повітря виконується за допомогою двох електричних теплообмінників, сумарне споживання електроенергії становить 60-180 кВт / год. В обох камерах обладнані системи підготовки повітря, що подається з багаторівневою фільтрацією (клас очищення EU5), які разом з системами подачі та нагрівання забезпечують інтенсивний і рівномірний обдув виробів, чистим, нагрітим до заданої температури повітрям, завдяки чому створюється оптимальний мікроклімат, для нанесення і висушування лакофарбового покриття, всередині камер.

БОШ-СЕРВІС БЦ – ФАРБУВАЛЬНО-СУШИЛЬНА КАМЕРА ДЛЯ ВАНТАЖНИХ АВТОМОБІЛІВ

Окремо змонтована фарбувально-сушильна камера для вантажних автомобілів і мікроавтобусів розроблена і виготовлена нами для СТО Бош-сервіс в місті Біла Церква, Київської області.

Оскільки камера розташована просто неба, поза приміщеннями, сендвіч-панелі кабіни камери та термовентиляційна група мають поліпшену теплоізоляцію, їх товщина – 100 мм, а також додатковий гідрозахист і поліпшену герметизацію всіх вузлів камери. Внутрішній розмір камери становить 8100х4500х3500, що дозволяє фарбувати як легкові автомобілі, так і мікроавтобуси. Стельовий пленум має розмір 8000х4000х500, площа стельового фільтроматеріалу – 32 м². Освітлення в камері – дворівневе, складається з двох рядів верхніх, розташованих під кутом 45º до стелі, і двох бічних рядів герметичних люмінесцентних світильників.

Тремовентиляційна група фарбувально-сушильної камери буде складатися з однїєї, комбінованої – припливно-витяжної, термовентиляційної шафи (ТВШ). ТВШ буде розташований позаду кабіни камери. Продуктивність вентиляційної установки складе 26000м³/год, електродвигун потужністю 15 кВт на 1500 об. ТВШ забезпечує кратність обміну повітря не менше 200 разів / год в режимі фарбування і не менше 50 разів / год в режимі сушки, завдяки чому виконується рівномірний обдув і швидке висушування пофарбованого виробу, а також досягаються прийнятні умови для роботи оператора під час фарбування (відповідають стандартам ЄС з охорони праці). ТВШ має три шиберних пристрої: шибер подачі, викиду і рециркуляції, які направляють потоки повітря відповідно до обраного режиму роботи камери. Термовентиляційна шафа як теплогенеруюча установка використовує теплообмінник з жаростійкої сталі з дизельним пальником, тепловою потужністю 300 кВт.

Пульт керування (ПК) з системами автоматики та контролю задає режими та алгоритми роботи обладнання: фарбування-продування-сушка. Управління всіма вузлами камери ведеться за допомогою одного, центрального ПК, він контролює та узгоджує роботу всіх вузлів камери для вантажних авто.