УКРСПЕЦВАГОН – ФАРБУВАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНИХ ВАГОНІВ

Фарбувальний комплекс для залізничних вагонів розроблений і виготовлений нашим підприємством для ДП «Укрспецвагон», в с.м.т. Панютине, Харківської області. Даний комплекс складається з двох, вбудованих в наявне приміщення, фарбувально-сушильних камер для залізничних вагонів і двох комплектів підйомно-пересувних платформ операторів, він створювався протягом 2011 – 2012 років.

Організація виготовлення фарбувального комплексу для залізничних вагонів і відповідне розміщення обладнання визначається основними характеристиками виробничого потоку.
Здійснення розміщення обладнання для фарбувально-сушильної камери вагонів проводилося таким способом.

Пересування і концентрація ресурсів до місця виконання робіт. Для організації виробництва даними способом необхідно встановити черговість виконання робіт, яка визначається виробничими стадіями. Розміщення обладнання та компонентів навколо нерухомого об’єкта слід розробляти за принципом групування матеріалів за їх технологічного пріоритету.

Головна проблема – уникнути нагромадження ресурсів виробничої підсистеми й забезпечити безперебійну роботу.
Розробка конструктиву фарбувально-сушильної камери проводилася виходячи з розміщення існуючих будівель і приміщень на об’єкті.

Оскільки замовник надав відомості, що ФСК буде встановлюватися в уже зведених стінах для камери, то це дало деякі обмеження в розташуванні обладнання.

Проаналізувавши стан об’єкта для ФСК, були зроблені наступні висновки:

● ФСК розміщується в приміщенні, яке обмежується трьома сторонами з існуючими будівлями (крім фасадної);
● фасадна частина повинна залишатися вільною, оскільки вздовж її прокладений рейковий шлях, по якому рухається транспортувальник вагонів;
● єдиним варіантом для розташування обладнання ФСК є задня частина камери.

1. Для здійснення витяжної вентиляції потрібно здійснити заливку фундаменту, з відповідними приямками-повітропроводами.
Ця робота виконувалася спільно з замовником. Відповідно нами були надані креслення для виконання цього пункту.
2. Для здійснення подачі підігрітого повітря в ФСК було прийнято рішення розташувати теплогенератори уздовж задньої стінки приміщення.
Щоб забезпечити прохід до сервісних дверей, а також надати, в разі надзвичайної ситуації або пожежі, коридор для безперешкодної евакуації, теплогенератори були підняті над рівнем підлоги на позначку 2,4 м. Для обслуговування пальника і контролю роботи теплогенераторів на підставці передбачений «майданчик для обслуговування».
Виготовлення підставки під теплогенератори замовник взяв на себе. Для цього був підготовлений проєкт і наданий в кресленнях на виготовлення рами під теплогенератори.
3. Витягування і фільтрація відпрацьованого повітря здійснюється за допомогою екстрактора, який пов’язаний з повітропроводами в фундаменті – вентиляційними каналами. Екстрактор встановлюється поза камерою, це може бути або дах самої камери, або на даху інших поруч розташованих споруд.

Кожна з камер має комплект підйомно-пересувних платформ малярів (ліфтів малярів).
Ліфт маляра розташовується уздовж бічних стін фарбувальної камери, оператор з їх допомогою оперативно переміщається уздовж виробу під час фарбування. Ліфти пересуваються в трьох напрямах – уздовж стіни, вгору-вниз і від стіни до виробу. Завдяки підіймачу маляра швидкість фарбування виробу збільшується на 50-60%. Більше інформації про ліфти маляра Ви можете прочитати в розділі ліфт маляра.