ДИЗЕЛЬНИЙ ЗАВОД – ФАРБУВАННЯ ЖД ВАГОНІВ

Це наша перша робота таких масштабів – здвоєна, фарбувально-сушильна камера для фарбування залізничних вагонів. Вона призначена для забарвлення і для сушки вантажних вагонів. Камера розроблена і виготовлена для ПАТ «Дизельний завод», що знаходиться в місті Кривий Ріг, Україна. Роботу над цією фарбувальною камерою ми почали в березні 2011 року, а вже в липні були виконані монтажні й пусконалагоджувальні роботи. Фарбувальна камера розташовується в цеху, вона має спеціальну фундаментну основу з повітроводами викиду відпрацьованого повітря, і сервісним приямком, що дозволяє проводити фарбування вагонів з піддона. Дана фарбувальна камера для вагонів забезпечує виконання самодостатнього і завершеного циклу робіт з нанесення і подальшого висушування ЛФМ на поверхні вантажних вагонів чи інших виробів, максимальний розмір яких не перевищує габарити вагонів згідно з технічним завданням. Камера має внутрішні розміри 32000х6000х6000h мм, що дозволяє одночасно обробляти два вантажні вагони довжиною до 15 метрів кожен.

Фарбувальна камера для вагонів складається з:
Кабіна фарбувальної камери захищає зону фарбування від впливів навколишнього середовища, попереджає можливість попадання пилу на пофарбовану поверхню і виконує теплоізоляційну функцію. Складові кабіни:
Стіни й накриття стелі. В даному випадку використані сендвіч-панелі з пожежобезпечним наповнювачем (мінеральна вата), товщиною – 80 мм і гальванічним двошаровим полімерним покриттям, яке складається з листа цинку товщиною 275г / м² і шару полімерного лакофарбового покриття товщиною 0,55 мм. Панелі стійкі до високих температур (до 180 ° С) і до підвищеного рівня вологості, що дає можливість застосування камери поза приміщенням.
Підвісна стеля-пленум очищає і рівномірно розподіляє підігріте повітря по всій площі камери. Вона виконаний з профільних металевих труб і куточків, на яких фіксуються стельові фільтри з вогнестійкого матеріалу. Високоякісна фільтрація повітря забезпечується спеціально сконструйованими рамами з фільтрами, які мають відмінне периферійне ущільнення. Стельові рамки розроблені й виготовлені таким чином, що можуть бути легко демонтовані, що дає можливість робити швидку заміну фільтрів.
Комплект решіток підлоги з фільтрувальними касетами викиду для уловлювання лакофарбового туману й інших зважених часток в повітрі, який викидається з камери. Касети фільтрів розташовуються в фундаментній основі вертикально, при цьому сміття і зважені частинки залишаються на підлозі приямка і не потрапляють на фільтр.
Герметичні ворота, розміри яких 4000х4500, мають оглядові вікна. Ворота використані ролетні, вони виконані з теплоізоляційного матеріалу і мають відмінне ущільнення. Крім того, дана фарбувальна камера має три герметичних і утеплених сервісних двері для проходу персоналу з замком типу «антипаніка».
Освітлення фарбувальної камери представлено двома верхніми, розташованими під кутом 45 ° до стелі, і двома або трьома бічними рядами люмінесцентних світильників, які забезпечують рівень освітленості в камері не нижче 1000 люкс, що дає можливість найкращим чином оцінювати якість нанесення ЛФП. Світильники мають ступінь захисту IP65 (волого і пило захищені).
Термовентиляційна група складається з чотирьох припливних і двох здвоєних витяжних термовентіляціонних шаф (ТВШ). Вони забезпечують попереднє очищення, підігрів і подачу чистого повітря, а після чого очищення і викид відпрацьованого повітря. Температура задається оператором в діапазоні 16-24 ° С в режимі фарбування, і 20-70 ° С в режимі сушіння. А повітрообмін зафіксований на рівні не менше 200 і 50 раз на годину в режимі фарбування і сушіння відповідно, завдяки чому забезпечується якісний обдув і сушка пофарбованого виробу, а також досягаються прийнятні умови для роботи оператора під час фарбування (відповідають стандартам ЄС з охорони праці). Кожна ТВШ складається з:
● Потужного відцентровий вентилятор з електродвигуном, продуктивністю до 40 тисяч м3 / ч.
● В якості теплогенератора використаний теплообмінник з вогнестійкої сталі з газовим пальником типу NG 350 CIB Unigas.
● Шиберні заслінки подачі, викиду і рециркуляції повітря. Вони відкриваються і закриваються за допомогою електроприводів, а керує ними пульт керування з системами автоматики й контролю.
● Попередній фільтр кишенькового типу очищає повітря перед подачею його в підвісну стелю-пленум.
Пульт керування з системами автоматики й контролю складається з комплекту датчиків контролю тиску, повітряного потоку, температури, різних лічильників і регуляторів і т.п., які узгоджені між собою й управляють усіма вузлами фарбувальної камери. У даній фарбувальній камері пульт управління може бути дообладнаний частотними перетворювачами, що регулюють частоту обертання електродвигунів, а разом з тим і повітряний потік в камері.
Забарвлення жд вагонів в даній камері виконується ручним, пневматичним способом нанесення ЛФМ. Фарбувальна камера успішно працює протягом останніх трьох років, при цьому жодного разу не викликавши нарікань з боку власників, що є безперечним підтвердженням якості нашої продукції.