Покраска грузовых вагонов

ФАРБУВАННЯ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ

Якісно нові технології й конструкторські рішення здатні надати привабливості не тільки автомобілям, катерам, літакам, але і залізничному транспорту. Для вагонів, що пересуваються по рейках в будь-яку погоду необхідно якісне зовнішнє покриття, яке надійно захистить корпус від усіляких несприятливих моментів. Фарбування вантажних вагонів в спеціальних фарбувальних камерах робить цей складний і відповідальний процес максимально простим і ефективним. Такі фарбувальні комплекси мають попит серед багатьох заводів і депо, тому що в них можна працювати з будь-якими видами ЛФП і ЛФМ. Спеціально створені конструкторами компанії «Техсервіс ВЕКО» здвоєні камери дозволяють виконувати роботу швидше – одночасно фарбувати та сушити вагони, фарбувати транспорт нестандартних габаритів.

ЯК ПРОХОДИТЬ ФАРБУВАННЯ ВАНТАЖНИХ ВАГОНІВ
Іржа на стінках вагонів не просто малоприваблива, вона несе в собі пряму небезпеку для вантажу. Щоб не допустити псування майна, необхідно періодично фарбувати рухомий вагон. Правильно підібрати вид ЛФМ допоможуть відповіді на наступні питання:

● дата випуску і технічні характеристики кожного вагона;
● вид вантажу, що перевозиться даними вагоном;
● чи є сліди дотику стінок транспорту з вантажем.
Залежно від отриманих відповідей, може знадобитися як повне, так і часткове фарбування вантажних вагонів. Сам процес відрізняється масою тонкощів і особливостей. Короткий перелік робіт:

● підготовка – миття, чищення, видалення іржі, рихтування, ґрунтовка спеціальними сумішами;
● фарбування – попередньо поверхню трохи нагрівають для кращого прилягання ЛФМ;
● сушка при поступовому збільшенні температури до 80 градусів;
● після повного висихання поверхні – нанесення лаку і полірування.
Тривалість кожного етапу залежить від стану конкретного вагона. Зручно й економічно вигідно проводити три останні етапи в нашій камері для фарбування вагонів.

ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ФАРБУВАННЯ ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ ВІД ВАНТАЖНИХ
Основна різниця у фарбуванні вантажного і пасажирського рухомого вагона – у високих вимогах до якості ЛФМ в останньому випадку. Використовувана фарба повинна бути повністю безпечна для здоров’я пасажирів і витримувати часту зміну температурних режимів. Етапи роботи повністю збігаються з описаними вище: забарвлення пасажирських вагонів починається лише після підготовки.

Підготовка охоплює повний демонтаж лавок, сидінь і вікон. Далі поверхня очищається від іржі та обробляється від залишків олії. Потім вагон ґрунтують, шпаклюють (якщо потрібно) і шліфують. Після цього його перекочують в фарбувально-сушильну камеру, де приступають до фарбування спочатку внутрішніх частин, а потім – зовнішніх. Дуже важливо забезпечити сильний потік теплого повітря, необхідний для обдування вагона. Після повного висихання в відремонтований вагон повертаються всі раніше демонтовані елементи.

Придбати незамінне при фарбуванні вагонів обладнання можна, зателефонувавши до компанії «Техсервіс ВЕКО» за вказаною на сайті телефону. Можливе виготовлення нестандартних комплектів фарбувально-сушильних камер. Телефонуйте!