Покрасочно-сушильная камера

ФАРБУВАЛЬНО-СУШИЛЬНА КАМЕРА

Привабливість зовнішнього вигляду готових виробів дуже важлива у виробництві або ремонті різних металоконструкцій. Фінішне фарбування поверхні деталей, виробів, автомобілів відбувається в фарбувальних камерах. Незалежно від сфери застосування, фарбувально-сушильна камера влаштована за єдиним принципом. Для більшої ефективності в роботі комплексу об’єднані процеси фарбування і сушки. Устаткування можна придбати окремо і встановити в певному приміщенні або ж вибрати варіант закупівлі комплексу з єдиним блоком управління. Вибір варіанту залежить від необхідної Вам продуктивності камери. Звісно, купувати готовий фарбувально-сушильний комплекс набагато вигідніше в плані енергозаощадження та можливого ремонту.

ЯК ВЛАШТОВАНА КАМЕРА СУШІННЯ
Оскільки в сучасних пристроях сушка і фарбування відбуваються в одній камері, комплекси розрізняються за:

● Розміром робочої зони.
Для великих об’єктів (індустріальні), для автомобілів, для невеликих деталей (мобільні);

● Переміщенням фарбувального обладнання.
Фарбувальний пульт – стаціонарний, автоматичний розпилювач, що обертається – мобільний (поперечна каретка), переносний розпилювач фарби – незалежний;

● Типом повітряної фільтрації.
Може бути сухою або водяною;

● Встановленими сушильними агрегатами.
Повітряна камера сушки, інфрачервона, ультрафіолетова, комбінована;

● Видом теплогенератора.
Буває дизельним, газовим, електричним;

● Конструкцією підлоги.
З фільтрами або без них;

● Способом установки.
На зібраний металевий каркас або на бетонну підлогу зі спеціальним приямком.

Також у різних моделей може бути різний тип управління.

НАВІЩО ПОТРІБНА СУШКА АВТОМОБІЛЯ ПІСЛЯ ФАРБУВАННЯ У КАМЕРІ
Цикл робіт з нанесення і закріплення лакофарбового матеріалу на виріб завершується його висушуванням. Для цього необхідно забезпечити наявність ретельно очищеного, постійного і підігрітого до заданої температури повітря. Неякісне очищення повітряного потоку призводить до потрапляння на пофарбовану поверхню забруднених частинок і зниження якості робіт. Тому вкрай важливо, щоб сушка автомобіля після фарбування проводилася в спеціально призначеному для цього місці. Наша компанія виготовляє пристрої з кратністю повітрообміну під час сушіння 50 раз / год. При цьому повністю виключена участь в процесі неочищеного повітря. Фарбування виконується при воздухообміні 200 раз / год. Що повністю відповідає європейським нормам безпеки.