Выгодно ли заниматься покраской авто?

Чи вигідно займатися фарбуванням авто?

В умовах індустріального розвитку кожен третій житель країни має у власності автомобіль. Володіння власним транспортним засобом більше не є предметом розкоші, зате про його переваги можна говорити нескінченно. У зв’язку з цим послуги з фарбування авто користуються особливим попитом серед населення. Згідно з даними офіційної статистики з кожним роком зростання продажів транспортних засобів постійно зростає. Відповідно фарбування автомобілів – це та сфера, яка буде постійно розвиватися і забезпечувати власнику бізнесу стабільний приплив клієнтів на довгі роки.

Про що слід знати до того, як почати?

Є кілька нюансів, які слід врахувати до відкриття бізнесу:

  1. Трудомісткість процесу фарбування.
  2. Необхідність використання якісних, а значить і дорогих матеріалів.

Однак, незважаючи на те, що використовувати доведеться недешеві фарби, при стабільному потоці клієнтів, проект окупиться дуже швидко.

Що потрібно для відкриття?

Для того, щоб почати бізнес з фарбування автомобілів, буде потрібно приміщення площею не менше 30 м². Для цих цілей відмінно підійде гараж, який можна або купити або орендувати на тривалий термін.

Важливим моментом є установка витяжки, або хорошої вентиляції. Ця вимога, дотримання якого є обов’язковим у даному виді бізнесу.

Гарне освітлення – це ще один момент, який потрібно передбачити при відкритті бізнесу. Без якісних ламп денного світла можна елементарно не помітити проплешину і залишити деякі місця недостатньо добре профарбованих, а це позначиться на загальному результаті і викличе невдоволення клієнта.

У верхній частині приміщення в обов’язковому порядку потрібно встановити повітропровід і теплову гармату з нагрівальними елементами. Пол потрібно буде підняти на 10-15 см. Без цього неможливо буде встановити вентилятор, на який буде покладено функцію всмоктування повітря з камери. Для того, щоб істотно прискорити процес сушіння, можна додатково придбати інфрачервоні лампи.

Яке обладнання потрібно купити для того, щоб відкрити сервіс з фарбування автомобілів?

Є кілька обов’язкових елементів, без яких майстер не зможе працювати. Буде потрібно придбати наступне обладнання:

  1. Компресор.
  2. Фарбувальні гідранти (один або два).
  3. Інструменти, призначені для шліфування поверхні.
  4. Обладнання, необхідне для видалення пилу.
  5. Інфрачервоні випромінювачі.
  6. Фарборозпилювач.
  7. Фарбувально-сушильна камера.

Важливо! Економити на якості використовуваного обладнання вкрай не рекомендується! Краще більше вкласти на початкових етапах, щоб в подальшому все це окупилося і не довелося через пару місяців міняти обладнання. Дешеві варіанти зазвичай не забезпечують високої якості фарбування, а це призведе до того, що клієнт буде незадоволений наданою йому послугою. Успіх даного бізнесу залежить саме від того, чи добре буде виконана робота чи ні. Чим більше задоволених клієнтів і рекомендацій вдасться отримати на початкових етапах, тим стабільніше виявиться потік нових замовлень в подальшому.

Чи вигідно займатися фарбуванням авто?

Як встановити ціну на послуги, що надаються?

Для того, щоб розрахувати вартість послуг, що надаються, буде потрібно для початку провести аналіз цін у конкурентів. При розрахунках слід врахувати, що за один робочий день можна пофарбувати 4 автомобілі. Зрозуміло, все буде залежати від майстерності персоналу, робочої площі, на якій надаються послуги, а також способу нагрівання повітря. Однак, для початкового етапу, не більше 4 стане оптимальним показником.

Якщо використовується сушка за допомогою вентиляції при температурному режимі в 80 градусів, то обслуговування знизиться до двох авто в день. Якщо ж застосовується інфрачервона сушка, то з легкістю можна буде пофарбувати 3-4 транспортних засоби.

Слід звернути увагу і на надання такої послуги, як «локальна сушка». Вже давно все знають про те, що покупці в момент огляду авто, хочуть отримати значну знижку при виявленні потертостей, відколів або подряпин. Поширюється це і на транспортні засоби, на кузові яких немає або пошкоджено заводське покриття. Застосування локальної фарбування забезпечить можливість приховати незначні пошкодження за рахунок методики плавного переходу. При цьому повністю деталь фарбувати не доведеться, а значить, вдасться заощадити фарбу і час. Звичайно, і вартість такої послуги буде нижче, зате вдасться обслужити більше клієнтів.

У чому суть такої технології?

При використанні даного методу фарбувати потрібно буде не всю машину, а її невелику частину так, щоб вона не відрізнялася від усього авто в цілому. Локальне фарбування здійснюється в чотири етапи:

  1. Нанесення спеціального скотча, який обмежить можливі пошкодження.
  2. Відмивання і знежирення частини, яку належить пофарбувати.
  3. Нанесення фарби.
  4. Покриття лаком.

Що робити, якщо потрібно приховати вм’ятини і пошкодження базового шару з ЛКП?

Для початку потрібно вирівняти геометрію. За рахунок витяжки та рихтування вм’ятин за допомогою спорттера деталі кузова повернуться в початковий стан. Далі потрібно буде зробити шпаклювання ремонтної зони, просушити її і підготувати ґрунтовку, після чого знову висушити.

Потім потрібно підготувати деталь для локальної фарбування, а потім виконується сама робота за допомогою методу плавного переходу. Далі потрібно буде просушити і відполірувати деталь.

Регулювання товщини ЛКП під заводську виконується за допомогою товщиноміра. Стандарти виробника обов’язково слід дотримуватися, інакше в подальшому у покупця можуть виникнути проблеми під час продажу машини.

За рахунок застосування сучасних витратних матеріалів, а також сушильних інфрачервоних ламп майстер витратить на даний вид ремонту від 4 до 6 годин. Локальне фарбування вм’ятини по вартості виявиться набагато дешевше в порівнянні з повним фарбуванням. При цьому надання подібної послуги стане додатковою перевагою для нового бізнесу. Це легко пояснити тим, що далеко не всі салони, які займаються фарбуванням, виконують такий вид робіт. Їм набагато вигідніше надати послугу на весь транспортний засіб цілком і отримати більше грошей. Локальна ж фарбування залучить додаткових клієнтів, а значить і збільшить дохід.

Як же залучати клієнтів і не втратити на рекламі купу грошей?

Це питання хвилює будь-якого бізнесмена, а особливо початківця. Зазвичай, першими клієнтами стають друзі і знайомі, після чого вони будуть давати рекомендації в своєму колі спілкування. Однак, одного лише «сарафанного радіо» на етапі започаткування бізнесу буде мало.

Можна запропонувати стандартні варіанти у вигляді печатки і роздачі візиток з номером телефону і адресою майстерні, проте, дана технологія зараз вже не так активно працює, як це було хоча б десять років тому. Потрібно або контекстна реклама в мережі, або домовленість із співробітниками і власниками автомайстерень. Другий варіант доцільніше, тому що так легше отримати готового клієнта. Зрозуміло, за подібні рекомендації доведеться платити. Наприклад, 20% від вартості наданої послуги, але на початкових етапах потрібно напрацювати собі клієнтську базу, а значить, такі витрати будуть адекватними.

Зрозуміло, не варто забувати і про те, що головною візитною карткою бізнесу стане якість виконуваної роботи. При постійному потоці клієнтів вдасться досить швидко відпрацювати початкові вкладення і почати отримувати стабільний прибуток, частина якої доцільно вкладати в розширення і надання нових послуг. Головне – пам’ятати, що при активному розвитку і якісному наданні послуг саме з «маленьких гаражів» виростають величезні корпорації.