Бизнес-план автосервиса по покраске авто в Украине

Бізнес-план автосервісу з фарбування авто в Україні

У країнах СНД за останні 30 років виник численний клас автовласників. І Україна не виняток, завдяки чому і виникає стійка потреба в різних послугах, пов’язаних з обслуговуванням особистого транспорту громадян. Наприклад, у фарбуванні. Якщо власники нових машин і не звертаються за допомогою, то власники вживаних авто чи тих, що побували в ДТП неодмінно потребують подібних послуг. Аварії різного масштабу відбуваються на дорогах постійно.

Фарбування автомобіля популярна серед бажаючих зробити свою машину унікальною, несхожою на інші авто. Зміна кольору – один із напрямів тюнінга. Ще один аспект – технології виробництва робіт мають свою специфіку, потрібно мати певні навички. В іншому випадку будуть витрачені час, сили, гроші і матеріали, результат виявиться негативним. Тому люди змушені звертатися до професіоналів. Так, що є всі підстави називати фарбування автомобіля популярною послугою серед українських громадян. Наша компанія може надати масштабну допомогу в цьому питанні. Яку, розповімо нижче.

Критерії оцінки перспективності бізнесу

Перед відкриттям варто звернути увагу на наступні аспекти:

  • число подібних закладів поруч;
  • їх потужності, репутацію;
  • категорії споживачів, на які орієнтовані діючі підприємства;
  • визначити споживчий сектор, представників якого планується зробити клієнтами.

Плануючи роботу з бюджетними моделями, сервіс може періодично обслуговувати і машини елітного класу. Якщо говорити про унікальність послуг, що надаються, можна навести як приклад аерографію. Щоб бізнес процвітав, потрібно постійно шукати нові можливості і ніші, уважно спостерігати за прагненнями клієнтів.

Вибір приміщення

Будівництво нової будівлі справа витратна і потребує часу, оформлення документації, незважаючи на спрощення в системі регламентації бізнесу. Кращим вибором є оренда або купівля просторого виробничої будівлі, вже введеної в експлуатацію. Якщо мова йде про невеликий сервіс для фарбування автомобіля, стане в нагоді або невеликий гараж, або бокс обладнаний належним чином. На перших порах може здатися достатнім оренда або придбання одного приміщення, але в майбутньому бізнес може потребувати збільшення площі.

Непогано мати місце перед приміщенням, де будуть розташовуватися автомобілі вже пройшли обробку або чекають своєї черги. Необхідність в парковці виникає відразу ж. Крім того, її наявність може позитивно позначитися на перше враження клієнта від майстерні. Потенційні споживачі послуги також оцінюють зовнішній стан підприємства.

Бізнес-план автосервісу з фарбування авто в Україні

Додаткові вимоги до приміщення

Не можна забувати про державні будівельні норми. Будівля автосервісу повинна знаходитися на відстані не менше 35 метрів від житлових приміщень і дитячих установ. Якщо приміщення орендується в багатоповерховому приміщенні, то приміщення повинно бути відокремлене не тільки стіною, а й ізоляційними матеріалами, що захищають мешканців від проникнення випарів і запахів.

Крім того, саме приміщення, безпосередньо зайняте під фарбування, необхідно обшити або металевим профнастилом, або вагонкою, щоб обмежити потрапляння шкідливих речовин в навколишнє середовище. Не можна забувати про таке:

  • в холодний період в приміщенні повинно бути тепло;
  • необхідна вентиляція;
  • потрібна безпечна система освітлення;
  • обов’язкова наявність санвузла та душової;
  • наявність одягу і спецівки і засобів індивідуального захисту і місця для їх зберігання.

Якщо власник сервісу є і працівником, спеціальний одяг і засоби захисту все одно потрібні, вони позитивно позначаться на іміджі, додадуть солідності.

Наймання працівників

Якщо власник майстерні не майстер на всі руки, йому доведеться наймати людей для повноцінної організації фарбувального цеху:

  • 1 автомаляра;
  • 1 рихтувальника;
  • 1 розбирача.

Ще один співробітник, якщо цим не буде займатися власник майстерні, повинен займатися оформленням документації і обробкою заявок. Працівники повинні мати певну взаємозамінністю або потрібно наймати додаткових людей. Якщо на перших порах можна обійтися одним автомаляром, то краще найняти двох рихтувальників і двох розбирачів. Витрати на співробітників включають: виплату заробітної плати та інших виплат. Не можна встановлювати зарплату, яка нижча за прожитковий мінімум. Однак на практиці, хороші працівники мінімальною зарплатою довго не задовольняються.

Рекомендують наймати людей з досвідом, які з часом можуть передати свої навички іншим працівникам, що стане в нагоді при розширенні бізнесу або зміні складу персоналу.

Відносини з постачальниками

Аерографія на автомобілях, вимагає і матеріалів, і обладнання. Якщо матеріали витрачаються, то обладнання потребує час від часу в ремонту і заміни, і процес цей неминучий. Краще підшукати постійного постачальника, наприклад, скористатися послугами компанії «ТВЕКО». Вона постачає весь комплекс обладнання для фарбувальних цехів і займається їх обслуговуванням. Компетенція співробітників дозволяє обслуговувати і ремонтувати обладнання і від інших виробників. Поставляються мобільні і індустріальні комплекси, розраховані на різні обсяги робіт, які підходять як маленьким підприємствам з кількома або зовсім одним співробітником, так і великим фірмам.

Відносини з клієнтами оформляються в рамках угоди. У договорі ретельно прописуються всі права і обов’язки, зокрема, детально описуються гарантійні зобов’язання з боку «ТВЕКО». Фірма пропонує і власні конструкторські рішення, спрямовані на поліпшення і прискорення виконання робіт. «ТВЕКО» забезпечить повноцінну та безперебійну роботу цеху по фарбуванню авто.

Маркетингова політика

В якості засобів реклами активно використовуються банери, вивіски. В якості успішного способу рекламувати послуги вважається брендований спецодяг. Брендовий знак запам’ятовується набагато легше, ніж назва фірми і місце розташування, яке може змінитися. Навіть невелике підприємство або окремий підприємець в змозі виділити невелику суму на рекламу інтернеті. Ще один спосіб зробити своє підприємство відомим, помістити оголошення:

  • в газетах;
  • в електронних ЗМІ;
  • на сайтах оголошень.

Кілька слів про візитки: їх барвисте оформлення обійдеться недорого, зате, візитку можна віддати задоволеному клієнтові, залишити в кафе, ресторані, іншому закладі, віддати потенційному клієнту.

Фінансові аспекти

Говорити про конкретну суму витрат складно, на її розмір впливають місцеві ціни, на рівень окупності впливає рівень платоспроможності населення. У схему розрахунків включають витрати на наступне:

  • мито на реєстрацію бізнесу;
  • нарахування податків та ЄСВ;
  • послуги бухгалтера;
  • покупка або оренда та переобладнання приміщення;
  • апаратура;
  • витратні матеріали;
  • оплату праці працівників;
  • водопостачання та електроенергія.

Швидкість окупності залежить від чисельності клієнтів і завантаженості підприємства. Витрати при наявності власного гаража та відсутності співробітників набагато нижче, але і знижується обсяг послуг, які в змозі надати одна людина.